Peugeot, creștere de 5 procente în primul an de Stellantis

Peugeot, creștere de 5 procente în primul an de Stellantis
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 11 feb 2022

Vânzările Peugeot au crescut în 2022, la nivel global, chiar dacă pe principala piață, Europa, au fost în scădere. Principalele piețe cu creștere au fost cele din Asia, America de Sud și Orientul Mijlociu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Vânzările Peugeot în primul an de existență a grupului Stellantis, format din fuziunea PSA și FCA, au crescut cu un procent mic, dar important, 5%, pe fondul unei scăderi importante înregistrate în Europa. În total, Peugeot, principala marcă de volum a Stellantis, a reușit să vândă 1,21 milioane de autovehicule, dintre care cea mai mare parte au fost vândute în Eurasia, așa cum este denumită regiunea de vânzări care cuprinde și Rusia, cu 943.805 unități, în creștere cu 3 procente față de 2020. Pe locul al doilea s-a situat Orientul Mijlociu și Africa, cu aproape 110.000 vehicule vândute, în creștere cu 20% față de anul anterior, după care s-au situat America Latină, unde avansul a fost foarte mare, 52%, cu un volum de 83.429 vehicule.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

Pe piața din China, unde marca și-a pierdut aproape complet clienții pe care îi avea în urmă cu 5-6 ani, vânzările s-au ridicat la numai 37.815 unități.

În total, 37 dintre piețele Peugeot au înregistrat creșteri față de anul anterior. Cel mai vândut model al mărcii a fost 208 (270.700 unități), care a fost cel mai vândut automobil din Europa, pe piețele extinse (Euro 30), în timp ce micul SUV 2008 a fost cel mai vândut SUV din segmentul B (247.600 unități), ambele în creștere față de 2020.

INTERVIU Josef Reiter, director BMW România: Aici este foarte mult potential în piață. Clienții din România au venituri mai mari decât media europeană. În România vindem cu susul în jos de-a dreptul! CITEȘTE ȘI INTERVIU Josef Reiter, director BMW România: Aici este foarte mult potential în piață. Clienții din România au venituri mai mari decât media europeană. În România vindem cu susul în jos de-a dreptul!

Cea mai mare piață a rămas Franța, cu 362.762 de vehicule vândute, în scădere cu circa 10.000 de vehicule față de anul anterior. PE locurile următoare s-au situat Italia, UK, Spania și Germania.

Vânzările în afara Europei au crescut cu 5,5 puncte procentuale în ponderea vânzărilor, la 23,7% din totalul vânzărilor globale ale mărcii, ceea ce înseamnă că planul companiei de reducere treptată a poziției Peugeot în Europa a început să dea rezultate.

Pe segmentul de vehicule comerciale, Peugeot a obținut o creștere de 12 procente, Cel mai vândut model fiind Partner, cu 90.600 unități (+7%), urmat de Expert, cu 65.900 unități (+10%), și Boxer (66.600 unități, +6%).

Grupul Stellantis va anunța rezultatele financiare și de vânzări pe 23 februarie, acestea fiind primele de la fuziunea celor două companii, PSA și FCA.

viewscnt
Afla mai multe despre
peugeot
vanzari peugeot 2021
stellantis
vanzari stellantis