Posibilul proiect de alianță dintre Volkswagen și Ford, care a început deja pe vehicule comerciale, ar putea să facă un nou pas în zona vehiculelor electrice, prin utilizarea în comun de platforme.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
VW și Ford vor să împartă costurile pentru dezvoltarea de platforme pentru vehicule electrice, așa reiese din primele informații care ies la iveală după ce, în urmă cu 3 luni, cele două companii au semnat un acord de dezvoltare și producție pentru vehicule comerciale. Potrivit unei analize Automotive News, posibila cooperare dintre cele două companii este foarte posibilă, dat fiind faptul că cele două au inițiat deja discuții despre o alianță extinsă, care însă nu va avea la bază un schimb de acțiuni.
Șeful finanțelor VW Group, Frank Witter, a declarat că strategia companiei presupune și o deschidere mai mare spre parteneriate. În urmă cu câteva zile, prima informație referitoare la o posibilă cooperare dintre VW și Ford se referea la vehicule electrice și autonome. Întrebat de posibilitatea de includere în parteneriat a platformei electrice dezvoltate de VW, Witter a declarat jurnaliștilor de la Automotive News că „am putea da acces altor mărci din afara VW Group, dar nu există nicio decizie”.
În prezent, VW este concentrată pe pregătirea producției primului vehicul electric bazat pe platforma MEB, care va intra în producție anul viitor, la Zwickau, Germania, uzina fiind în plin proces de transformare în fabrică de vehicule electrice.
Planurile VW vizează producția a peste 10 milioane de vehicule pe această platformă, pe parcursul vieții acestei platforme. I.D. Neo, primul vehicul, un hatchback compact, apoi I.D. Crozz, un SUV, sunt primele mașini electrice produse de VW pe noua platformă care vor intra în rpoducție în Germani ași în China. Aici vor fi două uzine care vor fabrica aceste modele, în timp ce într-una din uzinele din SUA ale grupului vor fi produse 3 modele diferite.