Facebook cumpără încă un startup de recunoaștere facială, FacioMetrics

Facebook cumpără încă un startup de recunoaștere facială, FacioMetrics
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 17 nov 2016

Facebook a achiziționat încă un startup din domeniul tehnologiei recunoașterii faciale, FacioMetrics, după o ahiziție similară făcută în primăvară, informează the Verge. Prețul tarnzacției nu a fost dezvăluit.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

 „Am înființat FacioMetrics pentru a răspunde interesului tot mai mare pentru analiza imaginilor faciale – care are tot felul de aplicații, inclusiv realitate virtuală/augmentată, animații sau cuantificarea reacției unei audiențe. Acum, facem un mare salt alăturându-ne echipei Facebook, unde ne vom putea promova munca la un nivel incredibil, ajungând la persoane din toată lumea”, scrie CEO-ul FacioMetrics, Fernando De La Torre, pe pagina startup-ului.

În primăvară, Facebook a achiziționat cunoscuta aplicație MSQRD. Măști, cea mai nouă funcție Facebook, este produsul acestei achiziții. La fel ca aplicația originală, funcția Măști are rolul de a distra utilizatorii cu diverse efecte aplicate în timp real.

Facebook cumpără parole de la hackeri CITEȘTE ȘI Facebook cumpără parole de la hackeri

Noua facilitate folosește realitatea augmentată pentru a aplica efecte artificiale unei imagini reale. Concret, utilizatorul care se filmează își poate acoperi fața cu diverse efecte destul de reușite, pe care Facebook le numește Măști.

Funcția Măști este disponibilă doar pe iOS și numai în Statele Unite, Marea Britanie și Noua Zeelandă. Cei de la Facebook promit că aceasta va putea fi folosită pe Android și în restul lumii în lunile următoare.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
recunoastere faciala
masti
retea sociala
socializare
achizitie
faciometrics
zuckerberg