CONFIRMARE Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București

CONFIRMARE Primul supermarket modern din România, închis a doua oară într-un an și jumătate. Brandul Supeco, magazin cu prețuri mici, apare în București
scris 15 mar 2019

Retailerul francez Carrefour a închis primul supermarket de dimensiuni mari din România, magazinul Market Postăvarul din București, la un an și jumătate de la îndepărtarea siglei Billa. În locul acestuia a fost deschis ieri primul Supeco din București, tot un brand gestionat de Carrefour, care combină conceptul de cash&carry cu cel de discount. 

Operațiunea a fost anunțată din ianuarie de Profit.ro.

La scurt timp după preluarea celor 86 de supermarketuri Billa de la grupul german Rewe, francezii de la Carrefour au remodelat primele magazine sub brandul Supeco în Galați și Craiova. Astăzi, rețeaua coordonată de Carrefour prin intermediul companiei Supeco Investment include 13 magazine, însă a rămas în afara Capitalei.

Magazinul de pe strada Postăvarul, din Sectorul 3, este primul supermarket de dimensiuni mari din țară. A fost deschis în urmă cu 20 de ani, odată cu intrarea pe piața românească a brandului Billa.

În vara anului 2017 a fost închis și rebranduit sub sigla Market, însă conceptul Carrefour nu a avut succes, fluxul de cumpărători fiind unul redus. De la finalul anului trecut, segmente întregi din magazin au încetat să mai fie alimentate cu marfă, pregătind trecerea la noul concept. 

România a depășit Polonia în cifrele Carrefour, deși prezența în Polonia este de trei ori mai mare CITEȘTE ȘI România a depășit Polonia în cifrele Carrefour, deși prezența în Polonia este de trei ori mai mare

Anul trecut, compania Carrefour a fost nevoită să închidă primele două unități din București de la intrarea sa pe piață, magazinul din mallul Liberty Center și hipermarketul din Vitantis Shopping Center.

Grupul Carrefour deține 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri Carrefour, 262 supermarketuri (221 magazine Market și 41 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 8 magazine de proximitate Contact,  un magazin online, precum și rețeaua Supeco, administrată separat.

În 2017, compania Supeco Investment a raportat o cifră de afaceri de circa 32 milioane de euro și o pierdere netă de circa 730.000 euro.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
carrefour
market
supeco
retail