Secom, companie românească specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, a deschis un nou magazin, în Oradea, cu o investiție de 35.000 de euro.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În prezent, rețeaua de retail Secom include 14 magazine în București (4 unități), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad și Oradea. În plus, produsele Secom sunt comercializate pe magazinul online www.secom.ro și în circa 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național.
Secom a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, 170 de angajați, 12 magazine proprii și un portofoliu de 400 de produse, ajungând la o cotă de piață de 6,4%.
Pentru acest an, Secom își propune o creștere cu peste 45% a investițiilor, până la circa 3,3 milioane de euro.