BMW România a luat o decizie înțeleaptă pentru a-și menține activitatea: livrare gratuită a vehiculelor noi, dar și preluare și predare cu platforma a mașinilor pentru lucrări în service.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
BMW Group România anunță că a dezvoltat, pentru mărcile BMW și MINI, alături de dealerii săi, un program de preluare și livrare de automobile, pentru a evita expunerea suplimentară a clienților.
Potrivit BMW România, livrarea este asigurată gratuit pentru toți clienții care primesc un automobil nou. De asemenea, serviciul de preluare și apoi livrare este gratuit pentru toți clienții cu lucrări de service de peste 1.200 de lei. Preluarea/predarea mașinii se face cu o platformă de transport, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul mărcii și client, toată comunicarea desfășurându-se telefonic și în format digital.
Suplimentar, prin devizul digital Smart Video Communication, clienții de service primesc informații complete despre operațiunile de întreținere și reparații, inclusiv materiale video explicative cu automobilul propriu realizate de tehnicianul de service. În final, plata se face la distanță, prin transfer bancar, mai spune BMW.
Suplimentar, BMW dezinfectează mașina: livrarea este precedată de un program de curățare a automobilului, care include dezinfectarea directă a unor zone din automobil, folosirea mănușilor și a unei huse de protecție pentru scaune și volan, într-un efort de a minimiza riscurile unor contaminări.