Dacia, scădere masivă pe piața din Marea Britanie

Dacia, scădere masivă pe piața din Marea Britanie
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 13 nov 2017

Dacia a înregistrat o scădere accentuată pe piața din Marea Britanie, în luna octombrie, cu un ritm mai mare decât cel al pieței, intrând în zona negativă cu vânzările din acest an.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Dacia a vândut numai 1.625 de automobile în luna octombrie, în Marea Britanie, după mai multe luni de evoluție pozitivă. Scăderea este serioasă, -28,3%, în comparație cu anul trecut, când vindea 2.280 de automobile în octombrie. Cota de piață se menține în jurul valorii de 1%. La nivelul întregului an (10 luni), Dacia a pierdut 2 procente, din cauza volumul scăzut din octombrie, având un total de 22.700 de vehicule vândute, față de 23.203 vehicule în ianuarie – octombrie 2016.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Principalul motiv este dat de scăderea pieței, înregistrându-se o cerere tot mai mică de automobile, în special diesel, analiștii acuzând autoritățile pentru acest fenomen.

Vânzările de autoturisme au scăzut cu 12,2% în octombrie, în Regat, scăderea pe toate cele 10 luni care au trecut fiind de 4,5%. Segmentul motorizărilor diesel a scăzut cu aproape 30%, potrivit datelor autorităților, din cauza scandalurilor legate de emisii.

Planul riguros al Opel, la 100 de zile de la cumpărare: intrarea în zona de profit, reducerea costurilor, mașini electrice, extinderea pe noi piețe CITEȘTE ȘI Planul riguros al Opel, la 100 de zile de la cumpărare: intrarea în zona de profit, reducerea costurilor, mașini electrice, extinderea pe noi piețe

Pentru Dacia, un motiv în plus pentru pierderea clienților îl constituie și vechimea modelelor din gamă. Singurul model nou este Dacia Duster, care încă nu a fost lansat pe nicio piață, iar pentru piețele cu volan pe partea dreaptă lansarea ar putea întârzia.

Cele mai vândute mărci din Marea Britanie au fost, în octombrie, Ford, cu 19.580 de vehicule, Volkswagen, cu 13.756, și Audi, cu 13.699. Pe întreg intervalul de la începutul anului, cele mai vândute mărci au fost Ford, cu 253.760 unități, Volkswagen, cu 179.132, și Vauxhall, cu 171.491. Aceasta din urmă, una din puținele mărci britanice de pe piață, a înregistrat scăderi masive în acest an, peste 21%, iar în octombrie de peste 34%, vânzările fiind influențate și de transferul mărcii de la GM la PSA Group.

Cele mai vândute modele din luna octombrie au fost Ford Fiesta, VW Golf și Ford Focus.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
marea britanie
piata auto