Alfa Romeo atacă mărcile premium germane pe cel mai important segment, cel al SUV-urilor de mari dimensiuni. Compania pregătește și alte modele, inclusiv primul său autovehicul complet electric

Alfa Romeo atacă mărcile premium germane pe cel mai important segment, cel al SUV-urilor de mari dimensiuni. Compania pregătește și alte modele, inclusiv primul său autovehicul complet electric
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 8 apr 2022

Alfa Romeo va lansa un SUV de clasă mare, complet electric, care va concura pe cel mai puternic segment al mărcilor premium germane.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Jean-Philippe Imparato, CEO-ul mărcii Alfa Romeo, parte a grupului Stellantis, a anunțat că a fost luată decizia de producție a unui SUV de mari dimensiuni, care ar trebui să fie lansat în 2027, la finalul unui ciclu normal de producție, de cinci ani. Având în vedere faptul că Alfa Romeo a anunțat că va deveni o marcă exclusiv electrică, noul model va veni direct cu grupul motopropulsor electric. CEO-ul Alfa Romeo a precizat că viitorul model va fi crucial pentru creșterea vânzărilor atât în Europa, cât și în SUA și China.

Principalii rivali vor fi Audi Q7, BMW X5 sau Mercedes-Benz GLE, care au în dezvoltare propriile versiuni electrice.

Alfa Romeo și-a lansat noul model compact, SUV-ul Tonale (FOTO), care completează oferta mărcii în care Stelvio era singurul SUV disponibil, astfel că lărgește plaja de clienți și dă un semnal pentru relansarea vânzărilor acestei mărci. Un al patrulea SUV este programat să iasă pe piață peste aproximativ doi ani.

Dacia face performanță în Germania. Creștere uriașă CITEȘTE ȘI Dacia face performanță în Germania. Creștere uriașă

Alfa Romeo pregătește și alte modele, inclusiv primul său autovehicul complet electric, astfel că gama sa va rămâne una generalistă și nu se va limita la SUV-uri.

Marca premium italiană a reușit în 2021 să revină pe profit, după foarte mulți ani în care a înregistrat pierderi. Performanța a fost posibilă odată cu intrarea FCA în grupul Stellantis, astfel că a fost posibilă o reducere masivă a cheltuielilor. Vânzările Alfa Romeo au fost foarte mici, puțin peste 50.000 de unități, mult sub nivelul înregistrat de mărcile premium germane, care au atins pragul de 2 milioane anual. Cu ajutorul noilor lansări și a unui marketing mai eficient, Alfa Romeo țintește pragul de 100.000 de unități vândute anual, într-o primă fază de creștere.

viewscnt
Afla mai multe despre
alfa romeo
suv alfa
suv electric
alfa romeo tonale