Nissan urmează în lista mărcilor afectate de scandalul Takata. Renault Comercial Roumanie, importatorul mașinilor Nissan în România, a anunțat că va rechema în service 213 automobile, ca urmare a unor posibile defecte ale airbagurilor.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
O serie de modele Nissan, Almera, X-Trail, Patrol, Pickup și Terrano vor fi rechemate în service pentru a fi remediată o posibilă defecțiune a airbagurilor pasager, furnizate de celebra companie japoneză Takata, aflată în faliment din cauza acestor defecțiuni. Problema constă în funcționarea defectuoasă a capsei de detonare. În cazul unui impact, airbag-ul se poate declanșa cu o forță prea mare, inclusiv să se fragmenteze, iar părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu.
CITEȘTE ȘI BMW a prezentat un concept de stradă specială pentru vehicule electrice pe două roți în care gestionarea traficului se face cu ajutorul AI-uluiModelele rechemate de Nissan sunt modele mai vechi, respectiv Almera N16 (2000 – 2006), X-Trail T30 (2000 – 2007), Patrol Y61 (produs după 1998), Pickup D22 (Navara, fabricat după 1998), Terrano R20 (1993 – 2006) și Almera Tino V10 (2000 – 2006). Doar 213 exemplare din aceste modele figurează pe lista Nissan în România, iar proprietarii au imit scrisori de înștiințare, în cazul în care mai dețin acest automobil. Operațiunea de schimbare a airbagurilor durează, potrivit Nissan, circa o oră.
Airbagurile Takata au stat la originea unui imens scandal la nivel global, totul plecând de la cazuri de deces provocate de aceste airbaguri. Despăgubirile pe care compania japoneză a fost nevoită să le ofere au condus la intrarea în faliment.