Compania care operează în România restaurantele KFC are un nou acționar cu masă critică din zona fondurilor de pensii.
Little London International Academy (LLIA) devine a doua școală privată, după Mark Twain International School, care aderă la Romania Education Alliance (REA), platforma națională în educația privată.
Lanțul american de restaurante de tip fast-food Popeyes, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, deschide un nou restaurant în București, inaugurarea oficială având loc în această săptămână în zona food-court din cadrul centrului comercial Mega Mall.
La fel ca ChatGPT și Gemini, AI-ul dezvoltat de Meta ar putea oferi, pe baza unui abonament lunar, un nivel mai mare de utilizare și mai multe facilități.
InterCapital Asset Management (ICAM), cel mai mare manager independent de active din Croația, a finalizat prima etapă a unei tranzacții strategice majore: separarea activității de administrare a fondurilor de tip ETF, portofoliilor discreționare și a platformei digitale Genius, alături de un fond de investiții alternative axat pe sectorul imobiliar.
Bursa de Valori București a deschis ședința de astăzi cu aproape toate companiile în scădere.
Subsidiara din România a grupului mexican de panificație Bimbo își consolidează echipa de top management și le recrutează pe Oana Bejan și Magda Costache, doi manageri cu experiență în industria bunurilor de larg consum.
Acționarii Berkshire Hathaway, compania construită de Warren Buffett în peste 60 de ani, se pregătesc pentru o nouă eră, marcată de tranziția istorică anunțată sâmbătă: Buffett va renunța la funcția de CEO până la finalul anului, urmând să fie înlocuit de vicepreședintele Greg Abel, transmite Reuters.
Trei top-manageri români au ajuns în etapa interviului la concursul de desemnare a unui număr de 4 membri ai Consiliului de Administrație al operatorului sistemului energetic național al Republicii Moldova, Moldelectrica, omologul Transelectricii din România.
Piața de e-commerce din România își va menține creșterea din anii anterior și în 2025, estimează Vlad Niță, fondator al agenției de marketing digital DoAds. Produsele din categoria de fashion rămân principalul motor de creștere pentru industria de e-commerce, urmate de cele din categoria de electrocasnice și electronice, skin care și home & deco.