Skoda își adâncește declinul, în special din cauza Chinei

Skoda își adâncește declinul, în special din cauza Chinei
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 16 mai 2019

Skoda a reușit să livreze 95.900 de autovehicule clienților săi în aprilie, însă lucrurile par să întâmpine probleme la compania cehă, volumul fiind în scădere față de luna trecută și continuând astfel declinul din primul trimestru.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Skoda se află pe un trend descrescător, unul care este influențat de o serie de factori la nivel globali, în special pe piețele-cheie. După o scăderede 3 procente în primele trei luni din acest an, aprilie aduce o scădere și mai drastică, 10,5 procente față de luna similară din 2018. Problemele vin în special de pe piețele îndepărtate, mai ales China, pentru că în Europa Skoda a înregistrat creșteri în majoritatea țărilor, cu Elveția (+36,4%), Croația (+32%), Austria (14%) și Franța (+9,5%) printre cele mai bune piețe ale mărcii.

 „În 2019 pregătim parcursul cu o campanie amplă de produse pentru a asigura succesul gamei de modele pe termen lung. Cu lansare de succes a noului nostru model compact, Skoda Scala, am atins prima bornă în aprilie. Următorul pas important și un moment excepțional în istoria companiei noastre va urma săptămâna viitoare: premiera lui Skoda Superb cu propulsie plug-in hibrid și versiunea 100% electrică a lui Skoda Citgo în Bratislava, Slovacia, care marchează începutul e-mobilității la Skoda”, a declarat Alain Favey, șeful vânzărilor și marketingului Skoda.

În Europa de vest, totuși, Skoda a fost puțin sub rezultatele de anul trecut, în aprilie, cu 43.200 unități vândute, -0,8% scădere. rezultatul final a fost influențat de piața din Germania, unde Skoda a scăzut cu 1,4%, după ce anul trecut înregistra creșteri pe linie.

VW începe „negocieri concrete” cu locațiile rămase în cursă, pentru fabrica Skoda din Europa de Est. România mai are o șansă CITEȘTE ȘI VW începe „negocieri concrete” cu locațiile rămase în cursă, pentru fabrica Skoda din Europa de Est. România mai are o șansă

Problemele majore au fost în China, unde livrările au coborât dramatic cu 40,8%, la 16.600 unități, față de 28.000 anul trecut în aprilie. Schimbările de legislație au influențat întreaga piață, astfel că Skoda s-a numărat printre mărcile care au suferit scăderi importante. Și în India, una ditnre piețele de bază ale mărcii, vânzările au fost în declin, cu 24,6%.

Cele mai vândute modele ale mărcii, Octavia, Fabia și Rapid, au înregistrat toate scăderi în aprilie, însă și SUV-urile cu creșteri miraculoase anul trecut, precum Kodiaq, acum au trecut în zona negativă.

Vânzări pe modele în aprilie

ŠKODA OCTAVIA (28,500; -13.2 %)

ŠKODA FABIA (15,400; -5.2 %)

ŠKODA RAPID (12,200; -29.5 %)

ŠKODA SCALA (800; – )

ŠKODA KODIAQ (11,900; -8.7 %)

ŠKODA KAROQ (12,000; +19.8 %)

ŠKODA SUPERB (9,000; -25.7 %)

ŠKODA KAMIQ (China: 2,600; –)

ŠKODA CITIGO (Europa: 3,500; -2.2 %)

viewscnt
Afla mai multe despre
skoda
vanzari skoda
vanzari octavia
piata auto