Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Camelia Cavadia și Alina Sin, Fabrica de PR

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, Camelia Cavadia și Alina Sin, Fabrica de PR
scris 20 nov 2017

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Articole citite în ultima perioadă de Camelia Cavadia și Alina Sin, Fabrica de PR 

"Fearless Girl Stole the World’s Heart, but What Did It Do for the Client’s Business?" - link (adweek.com)

(Articolul oferă o analiză a unui fenomen extrem de interesant în marketingul atipic: poate o idee out-of-the-box, implementată cu un buget rezonabil și devenită peste noapte virală, să-și atinga cu adevarat obiectul social?)

"The Weird Brilliance of Joaquin Phoenix" - link (nytimes.com)

(Un articol-interviu care ne-a mers la suflet, cu atât mai mult cu cât nu ai ocazia să citești foarte des interviuri date de Joaquin Phoenix. Într-o lume în care totul se expune în mediul virtual, Phoenix reușește să fie o celebritate în adevăratul sens al cuvântului, cunoscut în toată lumea, deși este o prezență publică mai mult decât discretă și nu deține niciun canal oficial pe rețelele de socializare)

"„Antrenorul de genii” Florin Colceag: „La naștere, toți copiii sunt supradotați. De cei care pălesc, mamele sunt responsabile total!” - link (.life.ro)

(Un articol pe care ar trebui să-l citească toți, nu doar părinții. Ce facem cu Copiii noștri, cum ne formăm, cum ne raportăm la lume și cât accent mai știm să punem pe dezvoltarea sufletului fiecăruia?)

"Cine urmărește influencerii din România și pe ce platforme" - link (manafu.ro)

(Business-ul influencerilor online nu mai poate fi ignorat. E o lume care ia amploare de la o zi la alta și reușește să schimbe dinamica pieței și planurile advertiserilor. Pentru cei care lucrează în domeniu, articolul conține o analiză utliă a acestui fenomen)

"Burning out at work isn't just about being exhausted — it's also about being lonely" - link (businessinsider.com)

(Toți ne dorim să muncim într-un mediu prietenos, cool, relaxat, cu oameni faini. Petrecem împreună cu colegii de birou aproape cea mai mare parte a timpului. Într-o eră în care sintagme precum ”burn out”, ”late hours”, ”working all day” au devenit aproape comune, e important cu cine și cum îți împarți timpul de la job. Credem că pe undeva ne-am regăsit în articolul ăsta pentru că ne aflăm de partea fericită a baricadei și avem norocul că suntem nu doar colege, ci și prietene)

Fabrica de PR este o agenție de comunicare, creare și implementare de strategii de imagine pentru companii și vedete. Cu o experiență de 23, respectiv 15 ani în domeniul PR-ului de televiziune, lucrând pentru posturi precum PRO TV, Antena 1 și TVR, Camelia Cavadia și Alina Sin au reușit să îmbrace un vis frumos în realitate. Așa se face că acum, în încăperile Fabricii de PR, se regăsesc proiecte din cele mai diverse domenii: muzică, imobiliare, film, culinar, personal branding, online influencers, piața de carte.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
idei
viitor