Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, T. Daghan Koprulu, CEO&founder al Bijuteriei La Rosa

Idei Mari pentru Viitor. Astăzi, T. Daghan Koprulu, CEO&founder al Bijuteriei La Rosa
scris 15 ian 2018

Idei Mari pentru Viitor, o rubrică în care Profit.ro prezintă articolele de presă citite în ultima perioadă de către manageri de companii și antreprenori, pe care aceștia le recomandă.

Articole citite în ultima perioadă de T. Daghan Koprulu, CEO&founder al Bijuteriei La Rosa

“Karl’s First Fashion Jewellery Collection Revealed” - link (vogue.co.uk)

(Un material care prezintă noutățile în materie de bijuterii, care stau sub semnătura unuia dintre cei mai celebri designeri ai timpului, Karl Lagerfeld. Articolul reprezintă o sursă de inspirație foarte bună pentru orice proprietar care deține o afacere în acest domeniu, dar și pentru managerii de magazine sau site-uri de profil, deoarece oferă linii de ghidaj importante pentru crearea a noi colecții de bijuterii deosebite)

“Luxul lui <<acum>>” - link (forbes.ro)

(Trăim într-o lume supusă vitezei, în care timpul necesar pentru a cântări variante și a lua decizii de la cele mai mici, până la cele mai importante, devine un lux în adevăratul sens al cuvântului. Business-urile trebuie să țină pasul cu acest ritm alert și să se adapteze schimbărilor care le pot afecta bunul mers, iar managerii și antreprenorii vor învăța să ia decizii “contracronometru”, mai ales că acestea au un rol esențial în managementul financiar al întreprinderii)

T. Daghan Koprulu este deținătorul lanțului de magazine de bijuterii La Rosa, afacere care există pe piața din România de 11 ani. Business-ul său se axează în principal pe comercializarea de verighete și de inele de logodnă, însă colecțiile de bijuterii pe care le oferă cuprind coliere, inele, cercei pentru doamne, dar și bijuterii destinate bărbaților și copiilor.

Deși inițial La Rosa a pornit, în 2001, ca o afacere de familie, fiind doar distribuitor timp de câțiva ani de zile, T. Daghan a decis mai apoi să-și deschidă propria linie de producție de bijuterii unicat, decizie care a creat oportunitatea de a pătrunde și pe piața din România, unde a reușit să ajungă și să se mențină în topul celor mai prestigioase magazine de bijuterii. În prezent, bijuteriile brandului pot fi achiziționate nu doar din magazinele localizate în București, Iași și Constanța, dar și online, de pe site.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
idei
viitor